Τηλεσκοπικός φορτωτής Manitou MRT 2150 Privilege (018)



















































































Αν αποφασίσατε να αγοράσετε μηχανήματα στη χαμηλή τιμή, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε με πραγματικό πωλητή. Λάβετε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τον ιδιοκτήτη των μηχανημάτων. Ένας από τους τρόπους απάτης είναι να περνά κανείς τον ευαυτό του ως πραγματικά υπάρχουσα εταιρεία. Σε περίπτωση υποψιών ενημερώστε μας μέσω φόρμας επικοινωνίας για να διενεργήσουμε επιπλέον έλεγχο.
Πριν αποφασίσετε να κάνετε αγορά, μελετήστε προσεκτικά μερικές προσφορές πώλησης για να καταλάβετε τη μεσοσταθμική τιμή του μοντέλου μηχανήματος που επιλέξατε. Αν η τιμή της προσφοράς που σας άρεσε είναι πολύ χαμηλότερη των ανάλογων προσφορών, σκεφτείτε το. Η σημαντική διαφορά στην τιμή μπορεί να οφείλεται στα κρυφά ελαττώματα ή στην απόπειρα του πωλητή να πραγματοποιήσει δόλιες ενέργειες.
Μην αγοράζετε εμπορεύματα η τιμή των οποίων διαφέρει πολύ από τη μεσοσταθμική τιμή ανάλογων μηχανημάτων.
Μη δίνετε συγκατάθεση για αμφίβολες προκαταβολές. Σε περίπτωση αμφιβολιών μη διστάζετε να διευκρινίσετε λεπτομέρειες, να ζητήσετε επιπλέον φωτογραφίες και έγγραφα για τα μηχανήματα, να ελέξετε την αυθεντικότητα των εγγράφων, να κάνετε ρωτήσεις.
Το πιο συνηθισμένο είδος απάτης. Οι ανέντιμοι πωλητές μπορούν να ζητούν συγκεκριμένο ποσό προκαταβολής για την "κράτηση" του δικαιώματός σας για την αγορά μηχανημάτων. Με τέτοιο τρόπο οι απατεώνες μπορούν να συλλέξουν ένα μεγάλο ποσό και να εξαφανιστούν, να μην υπάρχει πλέον καμιά επικοινωνία μαζί τους.
- Κατάθεση προκαταβολής στην κάρτα
- Μη κάνετε προκαταβολή χωρίς να διεκπεραιώσετε τα έγγραφα που πιστοποιούν τη διαδικασία κατάθεσης χρημάτων αν κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ο πωλητής προκαλεί αμφιβολίες.
- Κατάθεση στο λογαριασμό του "εξουσιοδοτημένου προσώπου"
- Τέτοια πρόταση πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε, πολύ πιθανόν έχετε να κάνετε με έναν απατεώνα.
- Κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας με παρόμοιο όνομα
- Να είστε προσεκτικοί, οι απατεώνες μπορούν να προσποιούνται γνωστές εταιρείες κάνοντας μικρές αλλαγές στο όνομα. Μην καταθέτετε τα χρήματα αν το όνομα της εταιρείας σας προκαλεί υποψίες.
- Αντικατάσταση με τα δικά τους στοιχεία των στοιχείων πραγματικής εταιρείας στο τιμολόγιο
- Πριν κάνετε κατάθεση βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων και ελέγξτε αν ανήκουν στην αναφερθείσα εταιρεία.
Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή


















Stunden: 5392
km: 2556
Tragkraft: 5 T
Hubhöhe: 21 m
Inkl. Gabeln
Funksteuerung
Joystick
Mercedes Turbo (110 kW)
Restprofil-Vorderreife: 20%
Restprofil-Hinterreifen: 80-20 %
Industrieterrein Berkebossen - IJzeren Rijnstraat 2 - 2490
= Weitere Informationen =
Verwendungszweck: Bauwesen
Antrieb: Rad
Hubkapazität: 5.000 kg
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Transportabmessungen (L x B x H): 6,5x2,42x3,11
Wenden Sie sich an Nick Geboers, um weitere Informationen zu erhalten.
Drivanordning: Hjul
Løftekapacitet: 5.000 kg
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Nick Geboers for yderligere oplysninger
Hours : 5392
km: 2556
Lifting capacity: 5 T
Lifting height: 21 m
Engine: Mercedes turbo (110 kW)
Incl. forks
radio remote control
Joystick
Remaining profile front tyres: 20%
Remaining profile rear tyres: 80-20 %
Industrieterrein Berkebossen - IJzeren Rijnstraat 2 - 2490
= More information =
Field of application: Construction
Drive: Wheel
Lifting capacity: 5.000 kg
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Transport dimensions (LxWxH): 6,5x2,42x3,11
Please contact Nick Geboers for more information
Propulsión: Rueda
Capacidad de elevación: 5.000 kg
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Dimensiones de transporte (LaxAnxAl): 6,5x2,42x3,11
Póngase en contacto con Nick Geboers para obtener más información.
Heures: 5392
Km: 2556
Capacité de levage: 5 T
Hauteur de levage: 21 m
Moteur: Mercedes turbo (110 kW)
Incl. fourches
télécommande radiographique
Joystick
Profil restant de pneus avant: 20%
Profil restant de pneus arrières: 80-20 %
Industrieterrein Berkebossen - IJzeren Rijnstraat 2 - 2490
= Plus d'informations =
Domaine d'application: Construction
Commande: Roue
Capacité de levage: 5.000 kg
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Dimensions du volume de transport (L x l x H): 6,5x2,42x3,11
Veuillez contacter Nick Geboers pour plus d'informations
Uren: 5392
Km: 2556
Hefcapaciteit: 5T
Hefhoogte: 21 m
Motor: Mercedes turbo (110 kW)
radiografische afstandsbediening
Joystick
Incl. vorken
Resterend profiel voorbanden: 20%
Resterend profiel achterbanden: 80-20 %
Année de construction: 2011
Heures: 5392
Km: 2556
Capacité de levage: 5 T
Hauteur de levage: 21 m
Moteur: Mercedes turbo (110 kW)
Incl. fourches
télécommande radiographique
Joystick
Profil restant de pneus avant: 20%
Profil restant de pneus arrières: 80-20 %
Year of construction : 2011
Hours : 5392
km: 2556
Lifting capacity: 5 T
Lifting height: 21 m
Engine: Mercedes turbo (110 kW)
Incl. forks
radio remote control
Joystick
Remaining profile front tyres: 20%
Remaining profile rear tyres: 80-20 %
Baujahr: 2011
Stunden: 5392
km: 2556
Tragkraft: 5 T
Hubhöhe: 21 m
Inkl. Gabeln
Funksteuerung
Joystick
Mercedes Turbo (110 kW)
Restprofil-Vorderreife: 20%
Restprofil-Hinterreifen: 80-20 %
Industrieterrein Berkebossen - IJzeren Rijnstraat 2 - 2490
= Meer informatie =
Toepassingsgebied: Bouw
Aandrijving: Wiel
Hefcapaciteit: 5.000 kg
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Afmetingen (LxBxH) (m): 6,5x2,42x3,11
Neem voor meer informatie contact op met Nick Geboers
engine_mark: Mercedes-Benz
Napęd: Koło
Udźwig: 5.000 kg
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Nick Geboers
Condução: Roda
Capacidade de elevação: 5.000 kg
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Contacte Nick Geboers para obter mais informações
Привод: Колесо
Грузоподъемность подъемного устройства: 5.000 kg
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Nick Geboers для получения дополнительной информации
Körning: Hjul
Lyftkapacitet: 5.000 kg
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Kontakta Nick Geboers för mer information